یکشنبه، شهریور ۲۴، ۱۳۸۷

ادغام به چه قیمت با کدام ضرورت

نمایندگان مجلس در طرحی نسنجیده بدون کارشناسی سازمان میراث فرهنگی را با وزارت ارشاد ادغام کردند تا این سازمان را که تازه بعد از گذشت سه سال از شوک ادغام با صنعت گردشگری سربرآورده بود دومرتبه دچار شوک کنند

هرچند برخی از نمایندگان کمیسیون های فرهنگی و اقتصادی با این ادغام مخالفند ولی معتقدند که
معاونان رييس جمهور احساس مي‌كنند از حاشيه امنيتي برخوردارند كه اين حس بايد از بين برود و مجلس نقش نظارتي خود را حفظ كند.

رئیس پیشین سازمان دکتر بهشتی معتقد است نمایندگان به جای آقای مشایی میخواهند سازمان را تنبیه کنند. سازماني که زماني دو معاونت در وزارت ارشاد داشت، بر اساس اين طرح قرار است تبديل به يک معاونت در وزارت خانه شود، خوب يک دفعه نمايندگان بيايند و سازمان را منحل کنند.

ادامه را در وبلاگ من بخوانید.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

باز هم سلام:شما باید خیلی خوب بدونید انتخاب نمایندگان هیچ پایه واساس منتقی ندارد به همین دلیل اکثر نمایندگان مجلس ما ادمهای نالایقی هستن و از این افراد تصمیمات منتقی دور از ذهن است نمایندگان ما بیشتر بدنبال زیاد کردن صفرهای حسابهای بانکی خود هستن تا منافع مردم ای کاش سخنان اقا در فرانسه وابتدای ورودشان را لوحی میکردن و در مجلس گذاشته تادرمواقع تصمیم گیریهاخیلی چیزها یادشون بیاد وخیلی چیزایادشون نره تاریخ ثابت کرده هر حکومتی عمر وبهایی دارد.بها را مردم باید بدهند با هر قیمتی وان قیمت عمر ان حکومت است.