یکشنبه، فروردین ۲۱، ۱۳۸۴

شعارهایی که پوچ از آب درآمد

كارپرداز فرهنگي مجلس هفتم:
تا " من" در مجلس هستم، بازگشت خبرنگار اخراجي اتفاق نخواهد افتاد
تلاش براي بازگرداندن خبرنگار اخراجي بي‌‏تاثير است


كار پرداز فرهنگي مجلس هفتم گفت: دعا كنيد من بميرم تا خبرنگار اخراجي" ايلنا" به مجلس باز گردد.
محسن كوهكن نماينده لنجان در جمع خبرنگاران پارلماني درخصوص رايزني هاي كميسيون فرهنگي مجلس در خصوص حل مشكل خبرنگار اخراجي تصريح كرد: اگر منظور شما از حل مشكل، بازگشت خبرنگار اخراجي به مجلس است چنين چيزي تا زماني كه من در مجلس هفتم هستم، اتفاق نخواهد افتاد و حتي چنين چيزي را در رويا هم نخواهيد ديد.
وي افزود: تصميم اخراج اين خبرنگار با اطلاع و تاييد هيات رئيسه بوده است، بنابراين تلاش براي بازگرداندن اين خبرنگار اخراجي تاثيري نخواهد داشت.
كوهكن در پايان تاكيد كرد: از نظر من اين قضيه تمام شده است و ديگر در اين خصوص بحث نخواهم كرد
.یکی از مهمترین وظایف نمایندگان بررسی و حل مشکلات مردمی است که با آرای آنها به مجلس راه یافته اند البته نباد این نکته را فراموش کرد که با افزایش نمایندگان شهرها در دوره های مختلف مجلس که هزینه گزافی را به کشور نیز تحمیل می کند،دقت نظر در طرح مشکلات مناطق مختلف است اما متاسفانه نمایندگان با فراموش کردن وظیفه خود به مسایل حاشیه ای که آفت تمام فعالیت هاست شده اند.
البته نباید از نظر دور دشت که به کارگیری برخی الفاظ و اصطلاحات نشانه قرض ورزی های شخصی را در اذهان زنده می کند که از یادبردن روحیه محافظه کاری ساسیون است که در همه حال با زیرکی های خاص خود به اهدافشان دست پیدا می کنند.
نکته دیگر این که هنوز یک سال از تشکیل مجلس هفتم نمی گذرد که بسیاری از شعارهای و ادعاهای این نمایندگان پوچ از آب درآمد زیرا هیچ یک از این افراد تاب آن نداشتند که نظارت دقیق یک خبرنگار را تحمل کنند وبا ادعاهای دروغین و توهین و در نهایت اخراج خبرنگار قصد آن دارند که باب هرگونه فعالیت شفاف جامعه خبری را ببندند که این حرکت چهره واقعی نمایندگان که مخالف فعالیت شفاف هستد را آشکار می کند.

هیچ نظری موجود نیست: