جمعه، فروردین ۲۶، ۱۳۸۴

صندلی هایی که درد را از یاد می برد

مجلس و یا به تعبیری خانه ملت، مجموعه ای از افکار و آرای مختلف است که براساس قانون باید خارج از بازی های سیاسی و درگیری های جناحی حامی قشر و گروهی باشد که با رای آنان به مجلس راه یافته و چند صباحی را فرصت دارند تا به تحقق شعارهایشان بپردازند؛اما گویا صندلی های سبز رنگ خانه ملت خاصیت فراموشی دارند و شاید زیبایی های آن ، چنان محصور کننده است که چشمهای منتظر در روستاها و مناطق شهری محروم را از خاطر می برد و به جای آن اندیشه تکیه زدن بر مسند ریاست جمهوری را در ذهن می اندازد .تا آن جا که وقتی رسانه ای را برای ارایه شعارهای جدید و دلرباتر از قبل پیدا نمی کنند؛از میکروفن مجلس استفاده کرده و دیدگاه های خود را ارایه می دهند .
خوشا به حال ملتی که شانه هایشان را پله های ترقی کسانی می کنند که نام علی را شعارشان می کنند غافل از این که علی برای شنیدن حرف های غیر حکومتی شمع بیت المال را خاموش می کرد ، مبادا برای لحظه ای مدیون امتش گردد.

سخنگوي ستاد انتخاباتي اكبر اعلمي:اعملي بخشي از مواضع خود را در نطق پيش از دستورش در مجلس بيان خواهد كرد

تهران- خبرگزاري كار ايران
سخنگوي ستاد انتخاباتي اكبر اعلمي، با اشاره به بايكوت خبري اكبر اعلمي از سوي صدا و سيما و برخي رسانه ها از اعلام مواضع اين كانديدا در مجلس خبر داد. مهدي عطايي، سخنگوي ستاد انتخاباتي اكبر اعلمي كانديداي احتمالي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا" اعلام كرد: اكبر اعلمي كانديداي رياست جمهوري روز يك شنبه 28 فروردين ماه سال جاري از ساعت 8:15 الي 10 صبح، بخشي از مواضع و ديدگاه هاي خود نسبت به اوضاع داخلي كشور را در اولين نطق سالانه در مجلس شوراي اسلامي بيان خواهد كرد. وي افزود: با توجه به بايكوت خبري اكبر اعلمي از سوي صدا و سيما و برخي رسانه هاي مكتوب، اين نطق را به عنوان اولين فرصت ارتباط ايشان با بخشي از مخاطبين خود براي طرح ديدگاه ها بسيار حايز اهميت است.
پايان پيام

هیچ نظری موجود نیست: