پنجشنبه، فروردین ۰۱، ۱۳۸۷

سلام خدای من

الان با ذوق و شوق و یک دنیا هیجان می رم سراغش. یادگاری که از 10 سال پیش با منه و هر سال تکرار می شه با آرزو و دعا برای همه دوستان و عزیزانم، از فائزه هدیه گرفتم.
اولین بار که برای خدا نامه نوشتم، بیشتر از 4-5 خط نتونستم بنویسم. اون هم تند و تند و پیش از این که "حول حالنا" تموم بشه. اما حالا برای خودش کلی رسم و رسوم پیدا کرده. گاهی خیلی شاعرانه می شه و شمعی هم روشن می کنم و گاهی ساده و معمولی فقط چند خطی می نویسم و پاکت می کنم و می گذارم توی صندوقم. تا ادای وظیفه کنم فقط.
اولا وقتی می نوشتم، همش در مورد خودم بود و آرزوهام. آخر سر هم برای این که مثلا نشون بدم خیلی آدم اهل دوست و رفیق و خانواده ای هستم، چند تا اسم می نوشتم و یه دعای رو هوا هم می کردم؛ اما یهو به خودم اومدم دیدم نامه می نویسم؛ اما از اول تا آخر دارم اسم دوست و آشنا رو می نویسم و برای هر کدومشون یه دعا و آرزویی می کنم.
سنت حسنه نامه نگاری عید و دم سال تحویل، کم کم به شب های یلدا رسید. هرسال هم پر آب و تاب تر و طولانی تر و پر از اسم دوستانی که از چند ساعت قبل بهم گفته بودند" بهناز منو یادت نره" و من هم کلی احساس مسوولیت می کردم که با اون قلم شیوا و آسمانیم خطی بنویسم.
حالا یه صندوق پر از نامه دارم که اول همشون نوشته شده" سلام خدای من. منم بهناز". نامه هایی که با بهانه یا بی بهانه نوشته می شه به امید این که خواسته هام سند بشه برای خودم و باز هم خدای خودم رو صدا کنم.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

بینهایت خوشحالم که امسال این افتخار رو پیدا کردم که اسمم وارد این نامه های ملکوتی بشه. نمی دونم سال های آینده هم این افتخار نصیبم میشه یا نه؛ اما مطمئنم که اگه اسمم حذف بشه، قطعا خودم مقصر بودم و دیگه شایستگی حضور در نامه رو نداشته ام. امیدوارم که این اتفاق نیافته برام

ناشناس گفت...

بهنازی جونی سلام
یه دنیا خوشحالم که هنوز با خدات قهر نکردی و جدی اش کرفتی .بعد از مدتی میشه یه دوست فوق العاده که یه عصای جادوئی داره و دل ادم رو گرم میکنه .امیدوارم تو این نامه هات از قلم نیافتم .
برات ارزوی یه دنیا شادی و عشق دارم
فائزه

ناشناس گفت...

یکی از کیف های خوب شب یلدا و تحویل سال اینه که یه جایی توی این نامه ها آدم داره. اون قدر به این که اسمم تو نامه هاش هست مطمئنم که بعد از این همه سفارش برای این که منم برای خدا نامه بنویسم هنوز دست به کار نشدم.
خداییش هم هم خیلی از دعاهاش گرفته.

ناشناس گفت...

khosh be halet ke khodaye khodet ro peida kardi va dostesh dari.
khoda ham to ro dost dare?mage mitone toro dost nadashte bashe.