جمعه، خرداد ۲۲، ۱۳۸۸

مهندس میرحسین:وزارت کشور پاسخگوی عدم صیانت از آرای مردم باشد



مهندس میرحسین موسوی، خودش را پیروز میدان انتخابات اعلام کرد و گفت که با پشتوانه همین آرای مردمی، وزارت کشور باید پاسخگوی عدم صیانت از آرای آنان باشد.

موج سبزی که میرحسین در تهران و کل و کشور به پا کرد و حمایت هایی که به دنبال آن می شد، همه نشان از پیروزی بود؛ اما در ساعات پایانی روز علی رغم فوج فوج جمعیتی که برای رای دادن پای صندوق ها می رفتند، تغییرات شگرفی توسط دولت اعمال شد.

برای اولین بار ساعت رای تنها تا 10 شب تمدید شد. علی رغم چاپ 12 میلیون برگه تعرفه بیشتر از آمار واجدین شرایط رای، بسیاری از حوزه ها به مردم می گفتند که برگه ندارند. تعرفه بدون مهر که فاقد وجاهت است به دست برخی داده شد که در نهایت باطل اعلام شد و حمله به ستاد موج سوم میرحسین در قیطریه که در نهایت ستاد را پلمپ کردند به جای برخورد با عاملان تهاجم.

میرحسین، امشب ساعت 11 در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی حاضر شد و گلایه کرد از نامهربانی هایی که امروز شده بود. در شهرهایی مثل اصفهان، شیراز و تبریز برگه تعرفه را به دست مردم نرساندند. علی رغم هماهنگی هایی که از پیش شده بود قرار بود تا ساعت 12 زمان اخذ رای تمدید شود؛ اما وی اعتراض کرد که سیستم اعلام تمدید زمان چنان ناامیدانه بوده و هر یک ساعت تمدید شده که اشتیاق را از مردم گرفته است. در صورتی که در انتخابات پیش از این زمان به صورت دو ساعته تمدید می شد.

میرحسین اعلام کرد که تمام این رفتارها تخلف است و به پشتوانه مردم، حقوق آنان را پیگیری خواهم کرد.

میرحسین، یادآوری کرد ادعای دولت را در مورد عدالت و تاکید کرد که تجربه امروز مردم و شناخت آنان بهترین گواه است برای آن که بگویند آیا دولت صادقانه عمل کرده است یا نه؟

میرحسین، یک بار دیگر گفت که ماندن بر روی یک صندلی برای چند روز بیشتر چنان ارزش ندارد که چنین آرای مردم جابه جا شود و گمان نکنیم که رضایت مردم را جلب کرده ایم.

آخرین حرف موسوی، امیدش به تدبیر رهبر بود که این موضوع را با پایان خوش به اتمام برساند.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

متاسفم براي آقاي موسوي كه اميد به منبع فساد و تقلب دارد.اگر شخص اول نمي خواست اينگونه نمي شد.

ناشناس گفت...

موسوي عزيز....پرچم ايرانمون رو از اون نامرد پس بگير....

ناشناس گفت...

آقای ناشناس من برای شما متاسفم مگه خودتون با چشمای خودتون نمیبینیدکه داره تقلب میشه؟اون64درصد رای مال میرحسین بوده نه مال این دروغگوی بی شرف...من رای ندادم ولی ازوضعی که میبینم خودم آماری گرفتم ومیدونیم که به صورت صریح تقلب شده یعنی به صورت علنی به مردم دروغ میگن وملتو گول زدن وقتیکه آدمایی مثل شماها اینطوری فکرمیکنن دیگه چی میشه گفت...جاهاشونو عوض کردن مگه میشه؟دیگه مال ایران تموم شد دیگه ایرن و ایرانی نابود شددیگه هویتی به اسم ایرانی نخواهیم داشت بلکه بجاش بسیجی و عربو...ایرانو فرا میگیره ایران غارت شد...

ناشناس گفت...

البته منظور آقای ناشناس طرفداری از آقای موسوی بود و حرفش اینه که اگه تقلبی صورت گرفته باشه شخص اول مملکت از اون باخبره

ناشناس گفت...

بیشرف وطن فروش تو که رای ندادی پس خفه شو ودرموردانتخابات اظهارنظرنکن بزارکسایی نظر بدن که رای دادن

SAGHI گفت...

بیشرف وطن فروش توکه رای ندادی پس خفه شوودرموردانتخابات اظهارنظرنکن بزار کسایی نظربدن که توانتخابات شرکت کردن

ناشناس گفت...

روزی سیدی بود که در کوران جنگ بیشترین جلساتش با شهید باکری و شهید همت و شهید زین الدین و مردم محروم جنوب شهر بود شاید آن موقع با همرزمان خودش تصور هم نمیکرد که روزی جو اختناق و زور و دروغ و ریا و قدرت وچیزی شبیه رژیم شاه و اسرائیل روزی بر زندگی مردم بدین شکل سایه افکند به امید آن روز که روح شهدا سایه ستم را از سر این ملت کوتاه کند . انشاء الله