سه‌شنبه، خرداد ۲۶، ۱۳۸۸

راهپيمايي ميدان وليعصر؛از مخالفت با ارازل واوباش ميليون تا پرو‍ژه براندازي

راهپيمايي دولتي، كه به نام اعلام مخالفت با ارازل و اوباش از سوي صدا و سيما سازماندهي شده است، با هدايت سازمان صدا و سيما و نهادهاي دولتي در حال انجام است.
در حال حاضر بيش از هزار نفر در خيابان وليعصر جمع شده‌اند.
از نكات جالب توجه اين راهپيمايي:


1- در چهار راه وليعصر پلاكاردهايي نصب شده مبي بر اين كه چرا شبكه سي ان ان مردم را تشويق به اغتشاش مي‌كنند.(منظور از اغشاش‌گران همان جمعيت ميليوني است كه به صورت خودجوش به نتيجه انتخابات معترض هستند.)
2- در دست برخي پرچم ايران است؛ اما نكته جالب اين پرچم‌ها چوب‌هاي زخيم و بلند آن‌ها است كه كمي شكل آن را از حالت سمبل ملي خارج كرده است.
3- در طول مسير پلاكاردهايي در ميان جمعيت توزيع مي‌شود كه بر روي آن نوشته شده چرا؟! و زير آن نوشته شده چرا بايد راي 40 ميليون نفر زير سوال برود؟

4- در ميان جمعيت بروشورهايي توزيع مي‌شود كه عنوان آن "از دروغ نهايي تا براندازي" است. در اين بروشور متن يك گزارش با نام اجراي سناريوي براندازي كه در سايت دولت صبح منتشر شده، آمده است و عكس‌هايي از محمد خاتمي، هاشمي رفسنجاني، ميرحسين موسوي، عزت الله سحابي و محمدرضا خاتمي، به عنوان مجريان اين سناريو چاپ شده است.
5- برخلاف روز گذشته، امروز در مسير راهپيمايي امكان استفاده از تلفن همراه وجود دارد.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

واقعا آیا افرادی که کنار موسوی ایستاده اند، فکر می کنند تمام ملت آقای موسوی را می خواست. آیا من به عنوان یک حامی احمدی نژاد که عملکرد دولت او را دوست دارم و برایم با ارزش است هیچ کسی نیستم.
امیدوارم این جوان هایی که رای طرفداران احمدی نژاد را بی ارزش تلقی می کنند فکر نکنند که این کارشان مفهوم دموکراسی است.
لازم به ذکر می دانم که من به کسی رای ندادم و همه این افراد مستقلا محترم هستند. ولی آقای موسوی با این کار ها ارزش خودش را در بین مردم با تجربه (البته نه جوان های کم تجربه که هنوز خام هستند) از دست داد.

ناشناس گفت...

من براي انهايي كه فكرمي كنندملت ايران وراي ملت ايران فقط وفقط مردم
رفاطلب ودختران وپسران راحت طلب تهراني هست بسيارناراحتم.بدانيدكه اتشي مادگار است كه شعله اش زياد نباشد.وشهرستانهاي كشور را اقاي احمدي نژادباايثاروفداكاري دركنار خودش داشت باساختن را اباد كردن محل زندگي ديداردرخانه گلي وهيچ وقت به كاخ نشينان باج نداد تاتوانست دستشان را از بيت المال ملت كوتاه كردواين بودقصه پيروزي.دعاكنيدموفق باشد.
مانتنها دعاميكنيم بله2ماه وسه روز روزه گرفتيم.چراسه يك روزمانده به انتخابات روزانتخابات وروزپيروزي كه نام زيباي مردمي نژادازدفترزرين انقلابمان باكمك خدابيرون امد.