چهارشنبه، خرداد ۲۷، ۱۳۸۸

سیاه پوشان در سکوت اعتراض خود را به آزادی بردند

معترضان به نتایج انتخابات در پنجمین روز، با لباس سیاه و در سکوت اعتراض خود را از هفت تیر و انقلاب به آزادی، بردند.
این تجمع به صورت خودجوش برگزار شده و در شرایطی که عمده سیستم های ارتباطی قطع است، جمعیت قابل توجهی برای دفاع از حقوق خود از ساعت 4 در میدان هفت تیر اجتماع کردند.
تجمع دیگری که قرار بود در میدان انقلاب جمع شود نیز به این گروه پیوست. اکثریت جمعیت لباس در سوگ شهروندانی که طی روزهای اخیر کشته شده اند، لباس سیه بر تن دارذند و مچ بندها و سربندهای سبز را نیز با خود همراه دارند.
اکنون جمعیت معترض از میدان هفت تیر به سمت خیابان کارگر در حرکت است.طول جمعیت که یک باند سواره رو خیابان کریم خان را گرفته است و اکنون در بلوار کشاورز در حرکت هستند.
جمعیت در سکوت کاغذهایی در دست دارند که بر روی آنها نوشته شده:" رای سبز من، نام سیاه تو"، احمدی احمدی، هاله نور را دیدی، رای من را ندیدی"، "مردم، کوی دانشگاه را به خاک و خون کشیدند"، سکوت می کنم و خون در دلم جاری است"، "پس رای ما کو؟"، "سکوتم از رضایت نیست"، "سکوت می کنم و خون در دلم جاری است"،" ما خاری هستیم در چشم دیکتاتور"، "خاشاک خودتی نه مردم".

۱ نظر:

ناشناس گفت...

فوتبال ایران / کره را دیدید ؟ دستبند سبز شش تا از بازیکنا در نیمه اول چی ؟ نیمه دوم اما حکایت دیگری داشت ، تنگ نظرانی که سبز صداقت را برنمیتابند بازیکنا رو مجبور کرده بودند دستبنداشون رو دربیارن !! اف بر تمامیت خواهان دیکتاتور.