چهارشنبه، خرداد ۲۰، ۱۳۸۸

اختصاص وقت به نامزدها به‌صورت نابرابر غيرقانوني است

دادستان كل كشور گفته است: تصميمات كميسيون تبليغات صدا و سيما بدون حضور دادستان و يا نماينده قانوني وي اعتباري ندارد. پیش از این به دو عضو ديگر اين كميسيون اعلام كرده بوديم كه زمان در نظر گرفته شده براي كانديداها بايد برابر و يكسان باشد.
آيت‌الله دري نجف آبادي، در شرایطی چنین نظری را داده است که پاسخگویی رییس جمهور پیش از این ضبط شده است و امشب این برنامه قرار است از سیمای جمهوری اسلامی پخش شود.
آيت‌الله دري نجف آبادي، در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اشاره به تصميم اخير كميسيون تبليغات صدا وسيما، گفت: كميسيون تبليغات صدا وسيما با حضور نماينده صدا وسيما، نماينده شوراي نگهبان و نماينده دادستان كل كشور تشكيل مي‌شود كه محوريت جلسه‌ها برعهده نماينده دادستان است.
وي، ادامه داد: در جلسه اخير كميسيون تبليغات صدا وسيما كه با هدف بررسي مناظره‌هاي صورت گرفته بين نامزدهاي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تشكيل شده بود، نماينده دادستان حضور نداشته است و به همين دليل نه تنها برگزاري اين جلسه رسمي نيست، بلكه مصوبات آن نيز از درجه اعتبار ساقط است.
دادستان كل كشور، ادامه داد: پيش از اين نيز به دو عضو ديگر اين كميسيون اعلام كرده بوديم كه زمان در نظر گرفته شده براي كانديداها بايد برابر و يكسان باشد؛ از اين رو اختصاص وقت به نامزدهاي انتخابات به‌ صورت نابرابر غيرقانوني است.

هیچ نظری موجود نیست: