دوشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۸۸

یک کشته، حاصل سکوت این طرفی ها و بی تدبیری آن طرفی ها

تک تک آن جمعیتی که دوشنبه در میدان آزادی حاضر بودند، می توانند شهادت دهند که رفتار خصمانه از طرف سبزها آغاز شد.
تک تک آن جمعیتی که دوشنبه در میدان آزادی حاضر بودند، می توانند شهادت دهند که شلیک ها از طرف سبزهای دولتی رسمی شروع شد وگرنه این طرفی ها که چیزی نداشتند جز چند برگه کاغذ و مچ بندهای سبز.
تک تک آن جمعیتی که دوشنبه در میدان آزادی حاضر بودند، می توانند شهادت دهند که اگر شلیکی نمی شد از پایگاه بسیج حوزه 117 ناحیه شمال غرب، اگر گاز اشک آوری زده نمی شد، اگر سر و صورت جوانان خونین نمی شد از رفتار خصمانه آن طرفی ها، مراسم با همان سکوتی که شروع شده بود تمام می شد.
تک تک آن جمعیتی که دوشنبه در میدان آزادی حاضر بودند، می توانند شهادت دهند که اگر بی تدبیری معاون عملیات بسیج قدس نبود و برای ترساندن شاید هم خودنمایی شاید هم تحریک یا هر قصد تحریک کننده ای، تیرهای هوایی شلیک نمی کرد، دیگر دلیلی برای شلیک بر روی مردم نبود تا بیش از 6 نفر مجروح شوند و یک نفر هم کشته شود.
تک تک آن جمعیتی که دوشنبه در میدان آزادی حاضر بودند، می توانند شهادت دهند که هیچ یک از این اتفاقات نمی افتاد و شیرینی این تجربه و سکوت در کام هیچ کس تلخ نمی شد و شاید هم نیازی نبود که جمعیت باز هم معترض شود از رفتار مامورانی که وظیفه شان ایجاد امنیت است و با شکستن آن، یک بار دیگر مردم را عصبانی می کنند چنان که از آزادی راه به سمت فاطمی ببرند و به وزارت کشور معترض شوند.

هیچ نظری موجود نیست: