پنجشنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۸۸

دستگیری همسر شهید رجایی در قم

با اتمام انتخابات ریاست جمهوری، موجی از دستگیری ها آغاز شد. با اتمام انتخابات، یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرده بود که اعضای فعال ستاد میرحسین موسوی باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند.
موج دستگیری ها به سرعت ظرف یک هفته اخیر آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
در آخرین مورد که سایت عصر ایران و به نقل از خبرگزاری فارس آن را منتشر کرده، از بازداشت همسر شهید رجایی خبر می رسد. شهید رجایی از جمله کسانی است که رییس جمهور و حامیانش چهار سال پیش خود و زندگی اش را شبیه به وی اعلام کرد و خواستار ادامه راه وی بود، هرچند همسر رجایی این شباهت را همواره رد کرده بود.

اصل خبر چنین است: خبرگزاري فارس به نقل از روانبخش از بازداشت همسر شهيد رجايي در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) خبر داد.

گفته می شود خانواده و همسران برخی شهدای مشهور نظیر همت و باکری نیز همراه همسر شهید رجایی بوده اند.
قاسم روانبخش از طلاب هوادار احمدی نژاد با اشاره به حضور این خانواده های شهدا که برای درد دل با علما به قم رفته بودند، ‌گفت: طي خبري كه در خصوص حركت اتوبوس‌هايي از تهران براي ايجاد آشوب و اغتشاش در قم پخش شد، به سرعت بسيجيان و مردم آگاه با حضور در ورودي‌هاي شهر از وارد شدن اين اغتشاشگران به قم جلوگيري كردند. يكي از اين اتوبوس‌ها كه اكثر زنان در آن حضور داشتند وارد قم شدند و خواستار ديدار با علما شدند.

وي افزود: با آگاهي علما و مراجع اين افراد كه جميله كديور، محتشمي‌پور و همسر شهيد رجايي هم در بينشان بودند با دست رد علماي آگاه ما مواجه شدند و پس از اينكه حالت زاريشان نتوانست علما را نرم كند تا بر طبق خواسته آنان سخن بگويند، مي‌خواستند توطئه ديگري برپا كنند و در صحن آيينه حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تحصن كردند، ولي پس از ساعاتي با شعارهاي مردم و كمك نيروي انتظامي دستگير شدند و اين توطئه خنثي شد.

روانبخش ادامه داد: اين توطئه‌گران با زيركي امشب را براي تحصن انتخاب كردند چون حرم حضرت فاطمه معصومه (س) شلوغ است و مي‌خواستند از اين شلوغي به نفع خود استفاده كنند و بگويند همه مردم ياور ما هستند كه با هوشياري مردم و نيروي انتظامي اين توطئه هم خنثي شد.

هیچ نظری موجود نیست: