پنجشنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۸۸

سايت توكلي: وزارت كشور شائبه تقلب را باورپذير كرده است

سايت "الف" وابسته به احمد توكلي نوشته است : در حالي كه روزانه انبوه شايعات درباره انتخابات رياست جمهوري و حوادث بعد از آن شائبه تقلب در انتخابات را براي حاميان آقاي موسوي باورپذير كرده و افكار عمومي جامعه را ملتهب كرده است وزارت كشور در انتشار اطلاعات و پاسخگويي به شايعات به شكل تعجب آوري تعلل مي كند.

هر چند سايت هاي اطلاع رساني حاميان آقاي موسوي و نيز شبكه پيامك كشور مختل شده است اما با نقش آفريني شبكه هاي ماهواره اي وبلاگ و پخش چهره به چهره شايعات سوالات زيادي درباره سلامت انتخابات در افكار عمومي ايجاد شده است از قبيل :
چگونه ممكن است ظرف چند ساعت 40 ميليون راي شمارش شود
جريان كدهاي نوشته شده جلوي نام كانديداها چه بود
چرا از ساعت 10 صبح روز شنبه انتشار آمار جديد براي چند ساعت متوقف شد
چرا شبكه پيامك قطع شده است
چرا در برخي شهرها درصد مشاركت بالاي 100 درصد بوده است
چرا آقاي كروبي خيلي كمتر از دوره قبل راي آورده است
چرا تعرفه ها در روز راي گيري در برخي حوزه ها تمام شد
چرا براي ناظران برخي نامزدها كارت صادر نشد
و ...
برخي از اين سوال ها منطقي و جدي است برخي هم مبتني بر فرضيات شايعات و جنگ رواني پليدي براي تحريك طرفداران آقاي موسوي است . در اين ميان مقامات وزارت كشور ما بجاي اينكه مدعيان تقلب را به تلويزيون دعوت و با سند و مدرك پاسخ سوالات و شبهه هاي آنها را بدهند فقط مي گويند تجمع معترضان غيرقانوني است . وزارت كشور بايد بداند راه سالم و منطقي براي پايان تجمعات غيرقانوني شفاف سازي اطلاعات پاسخگويي به شبهه ها اقناع طرفداران نامزدهاي معترض و پاسخگويي مستمر به شايعات توليد شده توسط اتاق هاي جنگ رواني داخل و خارج كشور است.

۲ نظر:

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

اگر کسی هنوز به تقلب انتخابات شک دارد خیلی نادان است